Wednesday, May 14

So... I can't sleep.

I miss my early cerfew. Serious talk T.T its been like a week I slept late and I couldnt figure out why. Ok tak. Aku tipu. Aku tidur lambat sebab tengok anime. Konon la "ok ni last episode untuk harini. Lepasni tidur!" *klik next episode* "ok lepas episode ni aku tidur." *klik next episode lagi* *nangis* but hey, im not watching it right now and i couldnt even sleep. Zzz. And im too tired to do anything. 9gag lagi. Nak text segan huloooo

Oh. Aku dapat kerja part time dekat mph! jaga bookfair. InsyaAllah paling awal aku mula next week. Tak sabar nak dapat experience baru! ^^ also, aku dengar 15hb ni result li keluar. Wew. Taktahu la cemana. Mohon semuanya baik baik belaka :)

okay so aku takboleh tido dan membebel sorang-sorang dkt blog. Nasib la ada smartphone *puiiii* hahahaha. Baiklah, aku patut tidur. Been hearing a lot of freaking noices. :| i shouldnt write that... bwaaaaaaaaaa

Night.

0 pau ayam:

Powered by Blogger.