Saturday, February 9
cny
alhamdulillah. im home. :)
macam biasa balik dengan bas sani, pukul 11.30 malam. dari hentian bas dungun. macam biasa balik dengan rakan-rakan seperjuangan (konon keh3). there's zaki, dinnie, and afiq. I just knew afiq that day. he's a friend of farris. and dia budak highschool. thing is afiq kenal mioi and dia satu kelas dengan rufee! and I was like, masyaAllah keciknya duniaa ni! :o dan seperti biasa si peneman seat sebelah yang setia - encik farris aka gurdian. lol. mak ai bodyguard keliling. hahaha
so yeah, we've talk and talk and talk and talk all the way to kajang.
pelik. dekat poli I was quite a listener. I didnt bother to talk much. or approach people much. especially when it comes to boys. im just that shy. eceh. but, in the bus.. well, you can say that my gurdian can't even have a nap because listening to my ranting here and there lol xD aneh bukan? rasa bersalah pun ada sebenarnya :) I need to boost up my confidence level. haih haih
"dekat cermin tu takde wap punn"
"eh? er er.." *sorok tangan*
"tulis apa dekat cermin?"
"hm? apa?"
"tulis apa dekat cermin tadi?"
"oh. sahabat."
sahabat. :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Powered by Blogger.
0 pau ayam:
Post a Comment